Árbol de páginas
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

 

 

  1. Os arquivos non se consiguen actualizar por FTP/SFP
    1. Comprobe os datos de conexión FTP/SFTP que aparecen en http://portal.webs.uvigo.es, identificándose co usuario para o que se ten o espazo web (usuario@uvigo.es)
    2. Comprobe que dispón de espazo suficiente no servidor

  2. Os arquivos subidos por FTP aparecen baleiros
    Pode que esté excedendo o espazo que ten asignado para o seu espazo web
    1. Comprobe o espazo de que dispón (cuota) en http://portal.webs.uvigo.es


  3. O meu espazo web non aparece publicado
    1. En lugar do meu espazo (usuario.webs.uvigo.es) aparece a páxina do portal (portal.webs.uvigo.es)
      Esto se debe a que o seu usuario caducou e foi borrado. Esto non supón un borrado automático do espazo web, pero este deixa de estar publicado
      1. Se advirte esto nun prazo de 3 meses despóis da caducidade a web aínda é recuperable, debe
        1. Solicitar a creación de novo do usuario e que se asocie ós datos xa existentes
        2. Se tiña nomes adicionais (dominio.es, dominio.com) debe indicalo
        3. Debe indicar o espazo que necesita para o espazo web
      2. Compre que lea a conta asociada ó espazo web (usuario@uvigo.es) ou reenvíe os correos de esta conta a outra que sí lea, para recibir os avisos de:
        1. Expiración do espazo web
        2. Cambios nas versións de software (servidor web, PHP, bases de datos) do espazo web

  4. A aplicación envía correos e estos non chegan a ningures
    1. Comprobe que os datos de configuración son correctos: Envío de correo dende PHP
  • Sin etiquetas