- Os arquivos non se consiguen actualizar por FTP/SFP
- Comprobe os datos de conexión FTP/SFTP que aparecen en http://portal.webs.uvigo.es, identificándose co usuario para o que se ten o espazo web (usuario@uvigo.es)
- Comprobe que dispón de espazo suficiente no servidor
- Os arquivos subidos por FTP aparecen baleiros
Pode que esté excedendo o espazo que ten asignado para o seu espazo web- Comprobe o espazo de que dispón (cuota) en http://portal.webs.uvigo.es
- Comprobe o espazo de que dispón (cuota) en http://portal.webs.uvigo.es
- O meu espazo web non aparece publicado
- En lugar do meu espazo (usuario.webs.uvigo.es) aparece a páxina do portal (portal.webs.uvigo.es)
Esto se debe a que o seu usuario caducou e foi borrado. Esto non supón un borrado automático do espazo web, pero este deixa de estar publicado- Se advirte esto nun prazo de 3 meses despóis da caducidade a web aínda é recuperable, debe
- Solicitar a creación de novo do usuario e que se asocie ós datos xa existentes
- Se tiña nomes adicionais (dominio.es, dominio.com) debe indicalo
- Debe indicar o espazo que necesita para o espazo web
- Compre que lea a conta asociada ó espazo web (usuario@uvigo.es) ou reenvíe os correos de esta conta a outra que sí lea, para recibir os avisos de:
- Expiración do espazo web
- Cambios nas versións de software (servidor web, PHP, bases de datos) do espazo web
- Se advirte esto nun prazo de 3 meses despóis da caducidade a web aínda é recuperable, debe
- En lugar do meu espazo (usuario.webs.uvigo.es) aparece a páxina do portal (portal.webs.uvigo.es)
- A aplicación envía correos e estos non chegan a ningures
- Comprobe que os datos de configuración son correctos: Envío de correo dende PHP