Árbol de páginas
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Estás viendo una versión antigua de esta página. Ve a la versión actual.

Comparar con el actual Ver el historial de la página

Versión 1 Siguiente »

Como definir regras en Outlook para mover o correo marcado como SPAM a un cartafol separado.

Contenido

Como configurar o filtrado antiSPAM en Outlook

  1. Unha vez arrancado o programa, para realizar a configuración ten que ir ao menú "Herramientas" e premer na opción "Reglas y alertas ":

  2. De seguido, ten que seleccionar "Nueva regla...".

  3. A continuación deberá que seguir varios pasos moi sinxelos para definir a regra.

    O primeiro é desmarcar o cadro "Iniciar la creación de una regla desde una plantilla " e seleccionar a que di "Iniciar desde una regla en blanco". Para ir ao seguinte paso prema no botón "Siguiente".

  4. Deseguido, na ventá inferior ten que marcar a opción "con cierto texto en el asunto o  del mensaje ". Vai aparecer no compoñente inferior unha cadea de texto que describe a regra. Nesa descrición prema na cadea "cierto texto" e a ventá verase como a da seguinte figura. Nese cadro debe introducir o texto X-Spam-Uvigo: tal e como se amosa na figura. Debe premer en "Agregar" e finalmente en "Aceptar" para confirmar o cambio. Para ir ao seguinte paso volva premer no botón "Siguiente".

 

 

  • Sin etiquetas