Árbol de páginas

Versiones comparadas

Clave

  • Se ha añadido esta línea.
  • Se ha eliminado esta línea.
  • El formato se ha cambiado.

Descrición

O servizo de Disco Privado Virtual permite ter un espazo propio para almacenamento de arquivos en rede. Os usuarios poderán acceder tanto se se atopan conectados á rede da Universidade de Vigo, como en calquera ubicación na que poidan navegar por internet.

...

O acceso a este servizo poderá facerse empregando diferentes mecanismos de autentificación.

 

Tabla de contenidos

Como acceder

...

ao servizo DPV

  • Accedendo á páxina: http://dpv.uvigo.es
    Poderá identificarse:
    • Co seu usuario completo (usuario@uvigo.es) e o contrasinal
    • Cos datos de acceso á Secretaría Virtual (DNI, NIU, contrasinal)
    • Ou co DNIe
    (No futuro, de engadirse novos mecanismos de acceso, serían indicados nesta páxina).
  • Dende o seu móvil
    • Android
    • IOS
  • Dende o seu ordenador personal
    • Descargando a aplicación de escritorio se o seu sistema operativo é
      • Windows
      • MacOS
    • Mediante o navegador
      Empregando calquera navegador que soporte HTML5 e JavaScript: http://html5test.com/
    • Configurando unha carpeta WebDAV
      (info.) No caso de configurar unha carpeta WebDAV, e dadas as características do servizo, compre fixar en http://dpv.uvigo.es un contrasinal específico para o uso de WebDAV, distinto do que ten habitualmente o usuario
      • Windows: Coas limitacións propias do cliente WebDAV nativo de Windows (titorial con alternativas)
      • Linux
      • MacOS

Quen pode acceder

...

ao servizo DPV

  • Poden acceder ó ao servizo DPV tódolos investigadores da Universidade de Vigo, e o persoal administrativo asignado ou relacionado cos grupos de investigación.
  • Compre que os usuarios dispoñan de
    • Unha conta na Secretaría Virtual da Universidade de Vigo
    • Unha conta de usuario persoal do tipo "usuario@uvigo.es"
      (Co fin de garantir a identidade dos usuarios só accederán ó ao servizo DPV as contas de tipo persoal asociadas a unha conta na Secretaría Virtual Virtual)
  • PDI da Universidade de Vigo ou persoal asignado a proxectos de investigación.
  • O acceso para o PDI é automático coa súa empregando a conta persoal. Se non dispón de acceso ó
    No caso de non dispoñer de acceso ao servizo DPV ou de non pode poder acceder ó mesmo pode consultar ás direccións indicadas ao mesmo, poderá consultarse a deficiencia nos enderezos indicados no apartado "Atención a Usuarios" de este mesmo documento.

Con que usuarios podo compartir arquivos

Poderá compartir arquivos con outros usuarios tanto da Universidade, como externos á mesma.

A capacidade As capacidades á hora de compartir arquivos con usuarios do propio DPV son maiores.

...

Asignarase un espacio de 5GB por usuario.

Atención a Usuarios

Direccións e teléfonos: http://www.uvigo.es/uvigo_es/administracion/atic/

...

  • Consulta de datos de acceso ó ao servizo
    • Só se responderá ou proporcionarán estes datos, nos supostos contemplados na lexislación vixente (artigo 38 da lei 32/2003), ó ao propio usuario, enviándose á dirección de correo que corresponde á conta que se emprega para acceder ó ao DPV (usuario@uvigo.es). En ningún caso se proporcionarán estes datos a outras contas de correo ou a outras persoas.
  • Recuperación de datos
    • (info.) O propio DPV dispón dunha papelera, compre que revisen nela para ver se están os documentos perdidos
    • Non se garante máis que unha copia semanal dos datos, aínda que se a infraestrutura o permite terase unha copia diaria dos mesmos. En caso de perder arquivos pode solicitarse a recuperación de estes da última copia de seguridade anterior ó ao incidente. Co fin de recuperar a maior cantidade de datos posible, compre que o usuario proporcione unha data o máis exacta posible da data na que se perderon ou se advertiu a falta dos arquivos.
  • Problemas co navegador
    • Problemas xenéricos con cookies, javascript, etc.

Limitacións do Servizo

  • Espazo en disco
    • O espacio en disco proporcionado é de 5GB por usuario.
  • Tamaño de arquivos
    • O máximo tamaño de arquivo que permite subir o DPV é de 2GB. Se se suben arquivos maiores compre que os divida en trozos menores.
  • Copia de seguridade (backup)
    • Non se garante máis que unha copia semanal dos datos, aínda que se a infraestrutura o permite terase unha copia diaria dos mesmos
    • As copias de seguridade manteranse un máximo de 6 meses, non se garante a recuperación de datos borrados máis de 6 meses atrás.
  • Antivirus: Todos os arquivos subidos ó ao DPV pasan un filtrado antivirus. A Universidade de Vigo non garante, en todo caso, a ausencia total de virus nos arquivos ubicados nos espazos do DPV, e é o usuario o que ten que dispoñer dun antivirus actualizado como medida de prevención de infeccións nos seus equipos.
  • Privacidade: O ATIC garante a privacidade dos datos, arquivos e rexistros de acceso ós aos mesmos
  • Trazabilidade: O ATIC mantén rexistros dos accesos dos usuarios ó ao DPV (entrada e saída o sistema e actualización de arquivos), co único fin de solucionar posibles problemas ou incidentes no uso do servizo e de manter estatísticas de uso do sistema, necesarias para poder dimensionar este de cara á futura evolución do servizo. O ATIC poderá proporcionar ó ao usuario un rexistro dos seus propios accesos, só a petición de este e previa verificación da súa identidade.

Normas e condicións de uso

Os usuarios comprométense a:

  • Ler a dirección de correo asociada ó ao DPV, xa sexa directamente ou redirixíndoa a outra dirección de correo
    (info.) As notificacións remitidas polo ATIC só se enviarán a esta dirección de correo, isto inclúe:
    • Notificacións de expiración (caducidade) da conta
    • Notificacións de incidentes de seguridade ou problemas detectados no seu acceso ó ao DPV
    • Avisos indicando actualización do contorno software e interrupcións do servizo
  • Os arquivos e datos ubicados polo usuario no DPV son de exclusiva responsabilidade de este
  • O usuario é o responsable único dos contidos subidos ó ao seu espazo de disco no DPV.
  • Encaso de queixas ou conflictos con documentos ou arquivos ubicados no DPV o ATIC poderá retirar de xeito preventivo os documentos do DPV ou incluso retirar ó ao usuario o acceso ó ao servizo.

Co uso do DPV o usuario comprométese a aceptar estas condicións de uso.