Árbol de páginas

Versiones comparadas

Clave

  • Se ha añadido esta línea.
  • Se ha eliminado esta línea.
  • El formato se ha cambiado.

...

  1. A configuración da libreta de direccións, como o resto das opcións de configuración de contas en Outlook, pódese facer dende o propio Outlook (en "Configuración de la cuenta" ou dende o Panel de Control de Windows, nas opcións de configuración de contas de correo.
  2. Seleccione a conta que quere configurar:


  3. Unha vez selecciionada, compre ir á pestaña que hay a dereita (pode non aparecer inicialmente e ser necesario desplazarse polas opcións), "Libreta de direcciones":
  4. Indicar que se quere engadir unha nova ("Nuevo...").
    Preguntará o tipo, que será "Servicio de directorio de Internet (LDAP)"


  5. Aparecerá un cadro no que nos pedirá os datos de conexión ó directorio LDAP
    Image Removed
    (advertencia) Dado que estes datos permiten o acceso a listados de direccións de correo da Universidade de Vigo non podemos publicar estas credenciais de xeito aberto, e compre que se autentifique nesta páxina para poder obtelos.
    Image Added
  6. É recomendable revisar a configuración con "Más configuraciones..."
    Debería indicarse un nome con que identificar este directorio en Outlook (Directorio UVIGO, por exemplo):
  7. Para axilizar as búsquedas é importante configurar o límite ó tempo de búsqueda (por defecto 60 segundos, pódese deixar así ou incluso reducir a 30), o máximo número de entradas a devolver para unha búsqueda (é mellor non aumentalo, no resulta práctico), a base de búsqueda na que localizar ós usuarios (ou=Usuarios,dc=uvigo,dc=es) e (isto é importante), non habilitar a  exploración (Outlook e o directorio de usuarios da Universidade non o empregan do mesmo xeito e resultará nun funcionamento errático se se habilita).

...