Axuda da autenticación centralizada da Universidade de Vigo
Que é?
É un sistema que permite acceder a diversas aplicacións web da Universidade de Vigo identificándose unha única vez, de xeito que se poida cambiar de aplicación sen necesidade de volverse a identificar.
Como funciona?
Acceder a unha aplicación
Ó tentar acceder a unha aplicación por primeira vez o navegador será redirixido á páxina de "Identificación de usuario" da Universidade de Vigo, na que terá que identificarse, indicando a súa conta de usuario completa (do tipo usuario@uvigo,es ou usuario@alumnos.uvigo.es) e o contrasinal asociado a esta.Se a identificación é correcta volverá automáticamente á aplicación á que intentaba acceder.
Saír dunha aplicación
Cando prema o botón de "Saír" (ou "Desconectar") dunha aplicación estará pechando a sesión en todas as aplicacións conectadas ao sistema.
En todo caso, para desconectarse recomendamos pechar o navegador (todas as ventanas que estean abertas).
Como me identifico?
No sistema de autenticación centralizado da Universidade de Vigo pódese autentificar de varios xeitos:
- Usuario: Indicando a conta de usuario completa (do tipo usuario@uvigo.es ou usuario@alumnos.uvigo.es) e contrasinal asociado á conta.
- NIU: Indicando os datos de acceso á secretaría virtual; o NIU, número de documento de identidade e contrasinal asociado.
- Certificado da FNMT: Cun certificado da FNMT e un navegador configurado para usalo.
No caso dos mecanismos de identificación que empregan un contrasinal ten que ter en conta que o contrasinal do NIU e o da conta de usuario os establece ó utilizalos por primeira vez e non teñen por que ser necesariamente os mesmos.
Que pasa se non teño conta de usuario da UVIGO?
Non teño conta de usuario
Se xa non ten vinculación coa UVIGO e por tanto non ten dereito a ter conta de usuario, poderá identificarse para o acceso a algúns servizos mediante o NIU ou tamén mediante o DNI electrónico.
Son alumno, PAS ou PDI, como obteño unha conta de usuario?
Se é un alumno con matrícula activa, ou un PAS ou PDI, ten asignada unha conta de usuario. Pode activala ou establecer un novo contrasinal se o esqueceu dende este enlace.
Para activar a conta pode indicar os datos do seu NIU (NIU, DNI, clave de acceso) ou empregar o seu DNI electrónico.
Para autentificarse cos datos do NIU compre dispoñer de ese acceso antes de activar a conta de usuario. Nesta páxina pode atopar un manual que indica cómo facer esta activación.
E se non teño NIU?
Para obter o teu NIU ten que acceder a Secretaría Virtual da Universidade de Vigo.
No enlace "Cree o seu NIU" indicaráselle cómo proceder para crear o NIU e contrasinal de acceso se non dispoón de eles.
Esquecín o meu contrasinal
Esquecín o contrasinal da conta de usuario
Se esqueceu o contrasinal da conta de usuario e coñece o seu NIU ou ten DNI electrónico pode establecer un novo contrasinal dende este enlace.
Podes autentificarse nesa páxina:
- Indicando os datos do NIU (NIU, contrasinal, número de DNI)
- Empregando o teu DNI electrónico.
Esquecín o contrasinal do NIU
Se esqueceu o contrasinal do NIU pode recuperalo empregando o formulario de recuperación de datos de acceso.
Pediralle a conta de correo que aparece como contacto na Secretaría Virtual, esta será, se vostede é un alumno, a que indicacou durante o proceso de matrícula e, se é un PAS ou PDI, será probablemente a súa conta de correo persoal de UVIGO (usuario@uvigo.es).
Teño problemas co certificado da FNMT
Se ten problemas co acceso mediante certificado pode verificar este en:
- Verificar certificado FNMT: https://www.sede.fnmt.gob.es/certificados/persona-fisica/verificar-estado
- Servizo Valide para comprobación de certificados: https://valide.redsara.es/valide/validarCertificado/ejecutar.html
Se os problemas persisten pode poñerse en contacto co Servizo de Atención ó Usuario (SAUM)) da Universidade de Vigo.
Serve calquera conta de usuario da UVIGO?
NON, dependerá do servizo ó que desexe acceder.
Para servizos que se empreguen para acceder a datos persoais só se poderá autentificar coas contas de correo pesroais, non coas institucionais, dado que estas identifican a un posto, servizo, departamento, etc., e non a unha persoa.
É decir, as contas do tipo secretariacentro@uvigo.es, decanato@uvigo.es, postobase_servizo@uvigo.es, asociacion@uvigo.es, departamento@uvigo.es, etc., non se poden empregar para acceder a estes servizos.
Para outro tipo de servizos poderá acceder con calqueira conta do tipo usuario@uvigo.es ou usuario@alumnos.uvigo.es
Cómo podo modificar as características da miña conta?
As características da conta que pode modificar, a maiores do contrasinal, e o xeito de facelo, o podes consultar nesta páxina.
Qué aplicacións empregan este sistema?
Esta autentificación emprégase para acceder ás seguintes aplicacións web:
- DeporXest
- CulturXest
- Ebook Biblioteca
- Servizos externos ós que se pode acceder a través da autenticación federada de REDIRIS (SIR), entre eles):
- Servizos externos que permita empregar identificadores OpenID (poden verificar cales son estes identificadores OpenID neste enlace)
Co tempo iranse engadindo máis aplicacións a este sistema.