Árbol de páginas

Versiones comparadas

Clave

  • Se ha añadido esta línea.
  • Se ha eliminado esta línea.
  • El formato se ha cambiado.

...

  • Desde o sitio web: http://dpv.uvigo.es, poderá identificarse:
    • Co seu usuario completo (usuario@uvigo.es) e o contrasinal
    • Cos datos de acceso á Secretaría Virtual (DNI, NIU, contrasinal)
    • Ou co DNIe
              (No futuro, de engadirse novos mecanismos de acceso, serían indicados nesta páxina).
  • Dende o seu móvil
    • Android
    • IOS
  • Dende o seu ordenador personal
    • Descargando a aplicación de escritorio se o seu sistema operativo é
      • Windows
      • MacOS
    • Mediante o navegador
      Empregando calquera navegador que soporte HTML5 e JavaScript: http://html5test.com/Configurando unha carpeta WebDAV
      (info.) No caso de configurar unha carpeta WebDAV, e dadas as características do servizo, compre fixar en http://dpv.uvigo.es un contrasinal específico para o uso de WebDAV, distinto do que ten habitualmente o usuario
    • Windows: Coas limitacións propias do cliente WebDAV nativo de Windows (titorial con alternativas)
    • Linux
    • MacOS

Quen pode acceder ao servizo DPV

...

  • Consulta de datos de acceso ao servizo
    • Só se responderá e/ou proporcionarán estes datos, nos supostos contemplados na lexislación vixente (artigo 38 da lei 32/2003), ao propio usuario, enviándose ao enderezo de correo que corresponde á conta que se emprega para acceder ao DPV (usuario@uvigo.es). En ningún caso se proporcionarán estes datos a outras contas de correo ou a outras persoas.
  • Recuperación de datos
    • (info.) O propio DPV dispón dunha papeleira; compre que primeiramente revisen nela para o posible caso de que puidera conter os documentos perdidos
    • Non se garante máis que unha copia semanal dos datos, aínda que, de permitilo a infraestrutura de backup, terase unha copia diaria dos mesmos. En caso de perder arquivos poderá solicitarse a recuperación destes da última copia de seguridade anterior ao incidente. Co fin de recuperar a maior cantidade de datos posible, compre que o usuario proporcione unha data o máis exacta posible da data na que se perderon ou se advertiu a falla dos arquivos.
  • Problemas co navegador
    • Problemas xenéricos con cookies, javascript, etc.

...