...
- Desde o sitio web: http://dpv.uvigo.es, poderá identificarse:
- Co seu usuario completo (usuario@uvigo.es) e o contrasinal
- Cos datos de acceso á Secretaría Virtual (DNI, NIU, contrasinal)
- Ou co DNIe
- Dende o seu móvil
- Android
- IOS
- Dende o seu ordenador personal
- Descargando a aplicación de escritorio se o seu sistema operativo é
- Windows
- MacOS
- Mediante o navegador
Empregando calquera navegador que soporte HTML5 e JavaScript: http://html5test.com/Configurando unha carpeta WebDAV
No caso de configurar unha carpeta WebDAV, e dadas as características do servizo, compre fixar en http://dpv.uvigo.es un contrasinal específico para o uso de WebDAV, distinto do que ten habitualmente o usuario - Windows: Coas limitacións propias do cliente WebDAV nativo de Windows (titorial con alternativas)
- Linux MacOS
- Descargando a aplicación de escritorio se o seu sistema operativo é
Quen pode acceder ao servizo DPV
...
- Consulta de datos de acceso ao servizo
- Só se responderá e/ou proporcionarán estes datos, nos supostos contemplados na lexislación vixente (artigo 38 da lei 32/2003), ao propio usuario, enviándose ao enderezo de correo que corresponde á conta que se emprega para acceder ao DPV (usuario@uvigo.es). En ningún caso se proporcionarán estes datos a outras contas de correo ou a outras persoas.
- Recuperación de datos
- O propio DPV dispón dunha papeleira; compre que primeiramente revisen nela para o posible caso de que puidera conter os documentos perdidos
- Non se garante máis que unha copia semanal dos datos, aínda que, de permitilo a infraestrutura de backup, terase unha copia diaria dos mesmos. En caso de perder arquivos poderá solicitarse a recuperación destes da última copia de seguridade anterior ao incidente. Co fin de recuperar a maior cantidade de datos posible, compre que o usuario proporcione unha data o máis exacta posible da data na que se perderon ou se advertiu a falla dos arquivos.
- Problemas co navegador
- Problemas xenéricos con cookies, javascript, etc.
...