Árbol de páginas

Versiones comparadas

Clave

  • Se ha añadido esta línea.
  • Se ha eliminado esta línea.
  • El formato se ha cambiado.

...

  1. Os datos de activación para a conta de usuario, se esta é creada automáticamente, son os de acceso á Secretaría Virtual: NIU , número de documento identificativo (NIF, pasasporte, etc.) e clave de acceso á secretaría virtual
  2. Pódese autentificar tamén cun certificado persoal da FNMT
  3. Os datos non se actualizan automáticamente no directorio de contas de correo, se modificou algúns de estes datos na Secretaría Virtual a activación da conta pode non ser posible ata pasado un tempo
    1. Modificación de datos na secretaría virtual (clave de acceso ou outros): ata 15 minutos
    2. Creación dunha nova conta na secretaría virtual: ata 2 horas

Non teño acceso á wifi ou outros servizos

Isto pode deberse a:

  • Trátase dunha conta de creación non automática e foi borrada por cadudicade
  • Trátase dun alumno egresado, que xa non ten matrícula activa e por tanto non ten acceso a algúns servizos: licenzas de software, rede wifi

Recibín un aviso de que a conta vai a ser borrada

...