...
- Os datos de activación para a conta de usuario, se esta é creada automáticamente, son os de acceso á Secretaría Virtual: NIU , número de documento identificativo (NIF, pasasporte, etc.) e clave de acceso á secretaría virtual
- Pódese autentificar tamén cun certificado persoal da FNMT
- Os datos non se actualizan automáticamente no directorio de contas de correo, se modificou algúns de estes datos na Secretaría Virtual a activación da conta pode non ser posible ata pasado un tempo
- Modificación de datos na secretaría virtual (clave de acceso ou outros): ata 15 minutos
- Creación dunha nova conta na secretaría virtual: ata 2 horas
Non teño acceso á wifi ou outros servizos
Isto pode deberse a:
- Trátase dunha conta de creación non automática e foi borrada por cadudicade
- Trátase dun alumno egresado, que xa non ten matrícula activa e por tanto non ten acceso a algúns servizos: licenzas de software, rede wifi
Recibín un aviso de que a conta vai a ser borrada
...