Árbol de páginas

Versiones comparadas

Clave

  • Se ha añadido esta línea.
  • Se ha eliminado esta línea.
  • El formato se ha cambiado.

...

  • Correo electrónico
  • Rede sen fíos (wifi)
  • Secretaría Virtual
  • Campusactivo (https://campusactivo.uvigo.gal)
  • Servidor proxy para o acceso a publicacións electrónicas dende fora da rede da Universidade de Vigo
      Identificación no portal web corporativo para a edición de contidos
      • Acceso só para persoas (alumnado, PDI e PAS) con vinculación activa coa Universidade de Vigo
    • Disco Privado Virtual (https://dpv.uvigo.gal)
    • Servizos ós que se pode acceder a través da  autentificación federada de RedIRIS (SIR2), entre eles:
      • Publicacións electrónicas
    • Acceso a software e licencias
      • O365 Microsoft
        • Acceso plan A1 
        • Acceso plan A3, que inclúe descargas de software, só para PDI e PAS con vinculación activa coa Universidade de Vigo
      • Adobe (Acrobat DC)
        • Acceso aó para PDI e PAS con vinculación activa coa Universidade de Vigo
      • Outro software
    • Servizos que permitan usar identificadores OpenID (poden verificar cales son os seus identificadores OpenID neste enlace)
    • Acceso a páxinas web que requiran a autentificación coa conta de usuario 

    ...

    1. Os datos de activación para a conta de usuario, se esta é creada automáticamente, son os de acceso á Secretaría Virtual: NIU , número de documento identificativo (NIF, pasasporte, etc.) e clave de acceso á secretaría virtual
    2. Pódese autentificar tamén cun certificado persoal da FNMT
    3. Os datos non se actualizan automáticamente no directorio de contas de correo, se modificou algúns de estes datos na Secretaría Virtual a activación da conta pode non ser posible ata pasado un tempo
      1. Modificación de datos na secretaría virtual (clave de acceso ou outros): ata 15 minutos
      2. Creación dunha nova conta na secretaría virtual: ata 2 horas

    Non teño acceso á wifi ou outros servizos

    Isto pode deberse a:

    • Trátase dunha conta de creación non automática e foi borrada por cadudicade
    • Trátase dun alumno egresado, que xa non ten matrícula activa e por tanto non ten acceso a algúns servizos: licenzas de software, rede wifi

    Recibín un aviso de que a conta vai a ser borrada

    ...