Árbol de páginas

Versiones comparadas

Clave

  • Se ha añadido esta línea.
  • Se ha eliminado esta línea.
  • El formato se ha cambiado.

...

  • Correo electrónico
  • Rede sen fíos (wifi)
  • Secretaría Virtual
  • Campusactivo (https://campusactivo.uvigo.gal)
  • Servidor proxy para o acceso a publicacións electrónicas dende fora da rede da Universidade de Vigo
      Identificación no portal web corporativo para a edición de contidos
      • Acceso só para persoas (alumnado, PDI e PAS) con vinculación activa coa Universidade de Vigo
    • Disco Privado Virtual (https://dpv.uvigo.gal)
    • Servizos ós que se pode acceder a través da  autentificación federada de RedIRIS (SIR2), entre eles:
      • Publicacións electrónicas
    • Acceso a software e licencias
      • O365 Microsoft
        • Acceso plan A1 
        • Acceso plan A3, que inclúe descargas de software, só para PDI e PAS con vinculación activa coa Universidade de Vigo
      • Adobe (Acrobat DC)
        • Acceso aó para PDI e PAS con vinculación activa coa Universidade de Vigo
      • Outro software
    • Servizos que permitan usar identificadores OpenID (poden verificar cales son os seus identificadores OpenID neste enlace)
    • Acceso a páxinas web que requiran a autentificación coa conta de usuario 

    ...

    1. Os datos de activación para a conta de usuario, se esta é creada automáticamente, son os de acceso á Secretaría Virtual: NIU , número de documento identificativo (NIF, pasasporte, etc.) e clave de acceso á secretaría virtual
    2. Pódese autentificar tamén cun certificado persoal da FNMT
    3. Os datos non se actualizan automáticamente no directorio de contas de correo, se modificou algúns de estes datos na Secretaría Virtual a activación da conta pode non ser posible ata pasado un tempo
      1. Modificación de datos na secretaría virtual (clave de acceso ou outros): ata 15 minutos
      2. Creación dunha nova conta na secretaría virtual: ata 2 horas

    Non teño acceso á wifi ou outros servizos

    Isto pode deberse a:

    • Trátase dunha conta de creación non automática e foi borrada por cadudicade
    • Trátase dun alumno egresado, que xa non ten matrícula activa e por tanto non ten acceso a algúns servizos: licenzas de software, rede wifi

    Recibín un aviso de que a conta vai a ser borrada

    ...

    • Alumnos Grao / Máster / Postgrao / Titulacións Propias / Tese
    • Alumnos de doctorado RD 99/2011
    • Alumnos egresados
      • Conta do tipo usuario@alumnado.uvigo.gal
      • Non se lles proporciona conta de usuarioCreación automática, activación en https://login.uvigo.gal/portal/ con datos de acceso á secretaría virtual ou certificado FNMT
      • Non teñen acceso a
        • Licenzas de software
        • Acceso wifi á rede inalámbrica
      • Teñen acceso a
        • Correo electrónico 
        • Acceso co seu identificador a servizos internos, secretaría virtual, servicios externos a través de SIR2 e eduGain dispoñibles para egresados
    • PDI
    • PAS
    • PDI externo centros adscritos
    • PAS externo administrativo
    • PDI externo ou en situación temporal
      • Non se proporciona conta de usuario
    • PAS externo ou en situación temporal
      • Non se proporciona conta de usuario
    • PDI desvinculado da Universidade de Vigo
      • Non se proporciona conta de usuario
    • PAS desvinculado da Universidade de Vigo
      • Non se proporciona conta de usuario
    • Contas institucionais ou de servizos non persoais
      • Conta do tipo usuario@uvigo.gal
      • Créase mediante solicitude expresa enviando o formulario de solicitude de conta de usuario.
      • Estas contas teñen limitado o acceso a servizos que requiran unha verificación consistente da identidade do usuario (almacenamento de arquivos persoais, acceso a algunhas publicacións ou webs, etc.)
    • Contas departamentais, de materias ou titulacións non persoais
      • Conta do tipo usuario@uvigo.gal
      • Créase mediante solicitude expresa enviando o formulario de solicitude de conta de usuario.
      • Estas contas teñen limitado o acceso a servizos que requiran unha verificación consistente da identidade do usuario (almacenamento de arquivos persoais, acceso a algunhas publicacións ou webs, etc.)
    • Bolseiros
      • Conta do tipo usuario@uvigo.gal
      • Créase mediante solicitude expresa enviando o formulario de solicitude de conta de usuario.
      • Estas contas teñen limitado o acceso a servizos que requiran unha verificación consistente da identidade do usuario (almacenamento de arquivos persoais, acceso a algunhas publicacións ou webs, etc.)
    • Delegacións de alumnos
      • Conta do tipo usuario@uvigo.gal
      • Créase mediante solicitude expresa enviando o formulario de solicitude de conta de usuario.
      • Estas contas teñen limitado o acceso a servizos que requiran unha verificación consistente da identidade do usuario (almacenamento de arquivos persoais, acceso a algunhas publicacións ou webs, etc.)
    • Sindicatos
      • Conta do tipo usuario@uvigo.gal
      • Créase mediante solicitude expresa enviando o formulario de solicitude de conta de usuario.
      • Estas contas teñen limitado o acceso a servizos que requiran unha verificación consistente da identidade do usuario (almacenamento de arquivos persoais, acceso a algunhas publicacións ou webs, etc.)
    • Contas para actos, eventos ou congresos
      • Conta do tipo usuario@uvigo.gal
      • Créase mediante solicitude expresa enviando o formulario de solicitude de conta de usuario.
      • Estas contas teñen limitado o acceso a servizos que requiran unha verificación consistente da identidade do usuario (almacenamento de arquivos persoais, acceso a algunhas publicacións ou webs, etc.)