Presentación
Neste espazo web o ATIC pretende proporcionar guías de uso e recomendacións de utilidade para facilitar o emprego dos servizos e programas que proporciona.
Poden atopar máis información e as direccións de contacto do ATIC nesta páxina.
Estado dos servizos e alertas
Poden consultar o estado xeral dos servizos, paradas programadas e interrupcións nas seguintes páxinas
- Estado dos servizos administrados polo ATIC: https://sapdc.cloud.uvigo.gal
- Estado dos servizos de Office 365 (indique usuario@uvigo.gal e contrasinal para acceder): https://o365monitor.cloud.uvigo.gal/l
- Estado de Eduroam: https://monitor.eduroam.org/mon_direct.php
Section |
---|
Solicitudes e FormulariosPode facer solicitudes (e seguir o estado das mesmas) sobre os servizos descritos neste apartado no apartado de formularios do ATIC nesta páxina: https://soporte.uvigo.es/seguemento/servicedesk/customer/portal/2 A maiores, se desexa enviar solicitudes ó servizo de Atención a Usuarios central do Campus de Vigo na seguinte páxina: https://soporte.uvigo.es/seguemento/servicedesk/customer/portal/5 A maiores outras solicitudes que só se xestionan en papel (solicitudes de obsolescencia e acceso á rede de datos) os pode atopar nesta páxina: https://www.uvigo.gal/es/universidad/servicios-informaticos/servicios |
Índice de manuais
Extracto | ||||
---|---|---|---|---|
|